
Poznaj koszty usług SEO
Koszt pozycjonowania strony internetowej uwarunkowany jest przede wszystkim zakresem działań SEO oraz konkurencyjnością Twojej branży. Dla niszowej i lokalnej firmy podstawowe działania SEO mogą być prowadzone w bardzo małej kwocie. W przypadku bardziej konkurencyjnej branży, cena za pozycjonowanie wynosi od ok. 1000 zł do 3000 zł netto miesięcznie. Powyżej 3 tys. zł oferujemy dedykowane rozwiązania z myślą o dużych serwisach i sklepach internetowych.
Decydując się na usługę pozycjonowania w naszej agencji, możesz wybrać jeden z dwóch głównych modeli rozliczenia – w zależności od Twoich celów biznesowych i preferencji modelu współpracy z nami.
Płatność za efekty pozycjonowania
Ten model płatności składa się z niewielkiej opłaty stałej oraz opłaty zmiennej, którą płacisz wyłącznie za obecność Twojej strony w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania.
Żadnych startowych ani ukrytych opłat, liczy się głównie efekt naszych działań SEO!
Płatność abonamentowa za pozycjonowanie
W modelu abonamentowym płacisz stałą, określoną wspólnie cenę za pozycjonowanie Twojej strony internetowej.
Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, dzięki czemu możesz łatwiej zabudżetować całą inwestycję w swojej firmie.
Płatność za efekt
Przejrzysty model współpracy
Indywidualnie dopasowana opłata stała + opłata zmienna wyłącznie za efekty naszej pracy.
Budżetowanie kosztów
Otrzymujesz gwarancję, że pozycjonowanie nie będzie kosztować więcej niż wspólnie ustalona kwota.
Precyzyjny dobór fraz kluczowych
Dobieramy zestaw haseł na podstawie liczby miesięcznych wyszukiwań oraz analizy serwisów konkurencyjnych.
Monitoring codzienny efektów
Raportujemy i naliczamy wynagrodzenie tylko za dni, kiedy Twoja strona znajduje się w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania.
Cena pozycjonowania w modelu płatności za efekt
Miesięczna wyszukiwalność* | Cena za pozycje poza TOP10 | Cena za pozycje 7-10 | Cena za pozycje 4-6 | Cena za pozycje 1-3 |
---|---|---|---|---|
0-100 | 0 zł | od 29 zł | od 39 zł | od 49 zł |
101-300 | 0 zł | od 39 zł | od 49 zł | od 59 zł |
301-500 | 0 zł | od 49 zł | od 59 zł | od 69 zł |
501-1000 | 0 zł | od 69 zł | od 89 zł | od 109 zł |
1001-2000 | 0 zł | od 99 zł | od 129 zł | od 149 zł |
2001 – 4000 | 0 zł | od 129 zł | od 149 zł | od 169 zł |
>4001 | 0 zł | Cena ustalana indywidualnie. Zapytaj o cenę |
* Podany cennik podaje wartości orientacyjne. Na ostateczną ceną wpływają dodatkowe czynniki takie jak konkurencyjność branży, profil wyników oraz kształt całościowej oferty. Miesięczna wyszukiwalność ustalana na podstawie danych z Planera Słów Kluczowych Google.
Jesteś zainteresowany? Sprawdź, ile będzie kosztować pozycjonowanie organiczne Twojej strony
Od czego zależy cena za pozycjonowanie?
Koszt pozycjonowania stron internetowych jest uzależniony m.in. od zakresu działań SEO, konkurencyjności branży oraz przyjętej strategii. Cena za usługę pozycjonowania zwykle wynosi od kilkuset złotych do kilku tysięcy netto miesięcznie.
Ceny i koszty pozycjonowania stron internetowych
W zależności od branży, celów czy innych składowych, wycena pozycjonowania wykonywana jest indywidualnie. Końcowe koszty SEO mogą się różnić, nawet jeśli dotyczą podobnego serwisu i tematyki.
Poniżej przykładowe cenniki dla usługi pozycjonowania stron internetowych w modelu płatności abonamentowej.
-
Efekt 1 – Sklep internetowy z dywanami
Jeśli prowadzisz sklep w branży wyposażenia wnętrz, nasza oferta pozycjonowania uwzględni wszystkie kategorie produktów, jakie chcesz reklamować w założonym przez Ciebie budżecie.
Proponujemy zachowanie równowagi między słowami kluczowymi często wyszukiwanymi, ale ogólnymi („dywany nowoczesne”, „dywany sznurkowe”), oraz mniej popularnymi, za to konkretnymi („wykładziny dywanowe dla dzieci”, „tanie wykładziny PCV)”. Możesz mieć pewność, że nasze działania optymalnie wypromują Twoje produkty i zapewnią wartościowy ruch na stronie, przy utrzymaniu rozsądnych kosztów za pozycjonowanie. Samodzielnie ocenisz efekty biznesowe dla Twojej firmy. Pakiet nawet 50 fraz spełniających wszystkie powyższe warunki, w cenie uzależnionej od efektu, nie przekroczy kwoty 2500 zł netto.
Jeśli do opłaty za efekt dodamy stały, niski abonament, otwierają nam się dodatkowe korzyści, między innymi: dobranie dodatkowych fraz bez podnoszenia ceny, promowanie dodatkowego produktu bez podnoszenia ceny (jak np. nakładki na schody) czy obniżenie maksymalnej opłaty za usługę.
-
Efekt 2 – Sklep internetowy z produktami kosmetycznymi i zdrowotnymi
Wytwarzasz kosmetyki i produkty zdrowotne? Prowadzisz sklep internetowy i chcesz, aby pojawiał się w pierwszej 10 wyników wyszukiwania, po najbardziej konkurencyjnych hasłach? Naszym zadaniem jest przygotowanie strategii pozycjonowania, która pozwoli na wypromowanie fraz, na których Ci zależy, zwiększenie ruchu na stronie oraz sprowadzenie do sklepu klientów zainteresowanych Twoimi produktami.
Podczas doboru słów kluczowych, dzielimy Twoje produkty na dostępne w sklepie kategorie. Każda kategoria posiada hasła najbardziej konkurencyjne, frazy wspierające oraz te, które konkretnie opisują produkt. Pozwala nam to na skrócenie czasu, w którym zaobserwujesz efekty pozycjonowania, ponieważ frazy mniej konkurencyjne szybciej trafią do pierwszej 10, a dodatkowo są one fundamentem dla tych, na których najbardziej Ci zależy. Rozpoczynamy współpracę z pakietem np. 70 fraz, które proponujemy Ci w rozliczeniu za efekt oraz umawiamy się na budżet maksymalny 2 000 zł netto. Szybko przekonasz się, że im szerszy zestaw słów kluczowych, tym większy ruch na stronie, lepsza rozpoznawalność marki oraz rosnąca sprzedaż.
-
Efekt 3 – Usługi z zakresu weryfikacji przedzakupowej i sprowadzania aut z USA/CANADY
Jeśli działasz w branży motoryzacyjnej, np. prowadzisz firmę, która oferuje weryfikację oraz sprowadzenie wymarzonego auta z terenu USA czy też Kanady, naszym zadaniem jest dobrać taki zestaw fraz, aby dotrzeć do klientów których marzeniem jest „amerykańska bryka”.
Proponujemy szeroki zestaw fraz, który praktycznie wyczerpuje wszystkie możliwe zapytania ze strony potencjalnych klientów. Oprócz fraz najbardziej oczywistych takich jak „import aut z usa” dodamy też szeroki zestaw fraz doprecyzowanych takich jak „import samochodów z usa na zamówienie” czy też „import samochodów bezwypadkowych z usa”. Całość zestaw wypracował bardzo solidne wzrosty ilości wejść na stronę co przełożyło się na liczne zamówienia już po 3 mc od startu współpracy.
W cenie 3000 zł ustaliliśmy zestaw 60 fraz.
-
Efekt 4 – Księgarnia internetowa
Prowadzisz specjalistyczną księgarnię internetową? Zastanawiasz się, czy promocja serwisu jest w stanie przyczynić się do takiego wzrostu ruchu na stronie, by inwestycja zwracała się i dawała firmie dodatkowy przychód? Proponujemy promocję 21 wyrażeń w modelu rozliczeniowym za efekt. Po kilku tygodniach naszych działań pozycjonerskich, będzie można zauważyć wzrost zainteresowania i ruchu na stronie.
Po osiągnięciu pierwszych efektów zastanowimy się nad zwiększeniem liczby wyrażeń i rozpoczniemy pozycjonowanie w wyszukiwarce większej liczby produktów, cieszących się dużym zainteresowaniem klientów. Dzięki takiemu modelowi rozliczenia uda nam się uniknąć generowania dodatkowych kosztów – usługa pozycjonowania od samego początku będzie na siebie zarabiała a jej koszt to 1200 zł
-
Efekt 5 – Firma szkoleniowa
Jeśli jesteś posiadaczem firmy zajmującej się szkoleniami online (np. BHP) i zależy Ci na pozyskaniu klientów z całej Polski, do których docierasz głównie przez internet i wyszukiwarkę Google.
Dobieramy dla Ciebie taki zestaw fraz, który umożliwi uzyskanie jak największej liczby zapytań. Doradzamy dokładnie sprecyzowane słowa kluczowe dotyczące Twojej branży, łączące się z wyrażeniem „przez internet” lub „online”. Aby osiągnąć jak najlepszy efekt, proponujemy Ci np. 22 frazy, w tym 6 dających największą liczbę wejść na stronę ze względu na ich popularność. Kolejne 7 fraz dotyczyć będzie bezpośrednio rodzajów kursów (przeciwpożarowe, dla pracowników, dla pracodawców, dla inżynierów). Celem jest dotarcie do grup, które poszukują specjalistycznych kursów. Wszystkie pozostałe słowa kluczowe są dobrane tak, aby rozpoznały je roboty wyszukiwarki i powiązały z konkretnymi kategoriami wyrażeń, co ma na celu pokonanie konkurencji. Zaproponujemy Ci wygodny model rozliczenia za efekt, a budżet nie przekroczy 950 zł.
-
Efekt 6 – Projektowanie wnętrz
Zajmujesz się projektowaniem wnętrz i działasz na rynku lokalnym? Wykonujesz kompleksowe projekty, doradzasz w zakresie projektowania oraz funkcjonalnego zagospodarowania powierzchni mieszkalnych oraz użytkowych? Oferujesz projekty wnętrz m.in. domów, mieszkań, apartamentów, pomieszczeń użyteczności publicznej, pomieszczeń komercyjnych?
Naszym zadaniem jest dopasowanie słów kluczowych dokładnie do Twojej oferty. Dzięki temu usługa pozycjonowania będzie efektywna, a klienci po odwiedzeniu Twojej strony od razu znajdą to, czego szukają. W tym celu proponujemy działania pozycjonerskie na szeroki pakiet słów kluczowych, zawierających zarówno frazy ogólne, jak i bardzo precyzyjne frazy typu long tail, przy zachowaniu różnorodności cen za poszczególne hasła.
-
Efekt 7 – Wyposażenie gastronomii
Cena za wszystkie frazy będzie płatna dopiero w momencie osiągnięcia pozycji w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania. Całość oferty pozycjonowania stanowi zestaw 14 słów kluczowych będących odzwierciedleniem zapytań kierowanych do wyszukiwarki, przez zainteresowanych usługą internautów. Taki pakiet wybranych haseł do pozycjonowania przyczynia się do uzyskania satysfakcjonujących wyników w sposób naturalny w niedługim czasie.
Pozycjonowanie nie będzie dla Ciebie wydatkiem, a inwestycją – szybko zauważysz większe zainteresowanie potencjalnych klientów świadczonymi przez Ciebie usługami, a cena całego pakietu w przypadku osiągnięcia prognozowanych efektów nie przekroczy 1650 zł netto.
-
Efekt 8 – Sklep z produktami dla niemowląt
Jeśli prowadzisz sklep internetowy z produktami dla niemowląt, oznacza to, że działasz w branży, która odznacza się ogromną konkurencyjnością.
Przed Tobą stoją dwa wyzwania – wybić się na tle innych firm z branży parentingowej w wynikach wyszukiwania i prowadzić działania promocyjne, które stale będą uaktualniane, zgodnie ze zmieniającym się asortymentem Twojego sklepu. Oprócz głównych, ogólnych wyrażeń ujętych w ofercie, proponujemy również szereg tzw. fraz pomocniczych, dynamicznie dostosowywanych do aktualnej oferty sklepu, w tym frazy długiego ogona – bardziej precyzyjne, odpowiadające na konkretne zapytania użytkowników. Frazy te pełnią niezwykle ważną funkcję, ponieważ oprócz wspierania stałych działań pozycjonerskich, jako pierwsze zwiększają ruch w serwisie. Zaproponujemy Ci wygodny model rozliczenia za z niewielką opłatą stałą oraz opłatą zmienną uzależnioną od osiągniętego ruchu z gwarancją, że maksymalna kwota nie przekroczy 2500 zł.
-
Efekt 9 – Kuchnie na wymiar
Popyt w branży nieruchomości wzrasta, rośnie również zapotrzebowanie na firmy meblarskie. Klienci szukają mebli tworzonych na wymiar, odpowiadających ich potrzebom i stylowi życia.
My także mamy dla Ciebie ofertę skrojoną na miarę – pozycjonowanie lokalne w oparciu o hybrydowy model rozliczeń.
Co to oznacza? Obok miesięcznego, stałego, abonamentu, część opłat zależy od efektu naszej pracy. Tak, płacisz tylko, jeśli Twoja strona znajdzie się w TOP10 wyników wyszukiwania.
Dobierzemy dla Ciebie rozbudowany zestaw różnych słów kluczowych oraz ogólnych wyrażeń w połączeniu z miastem, w którym prowadzisz działalność. Ruch na stronie powinien się zwiększyć, a co za tym idzie – powiększy się Twoja baza klientów.
Cena pakietu wynosi w całości 1500 zł. Z czego opłata za efekt wynosi 1000 zł natomiast kwota abonamentu to jedynie 500 zł.
Referencje
Na każdym kroku możemy liczyć na fachową wiedzę oraz pomoc pracowników Grupy TENSE w zakresie reklamy internetowej.
Doskonały kontakt oraz zrozumienie dla potrzeb naszej firmy, to kolejne czynniki, dzięki którym powierzenie pozycjonowania Grupie TENSE jest trafną i przemyślaną decyzją.
Kamila Śmietana
Tesa tape sp. z o.o. www.tesa.pl
Z usług Grupy TENSE korzystamy od stycznia 2013 roku.
Współpraca od początku przebiegała zgodnie z naszymi oczekiwaniami, zaoferowano nam profesjonalne doradztwo w doborze odpowiednich fraz kluczowych oraz optymalny model rozliczania.
Paweł Działak
Krajowy Integrator Płatności SA tpay.com
Efekty współpracy były widoczne już po krótkim czasie. Wrastała liczba odwiedzin, znacząco poprawiły się też wyniki sprzedaży.
Dzięki dynamicznemu rozwojowi postanowiliśmy rozszerzyć współpracę o kolejne frazy organiczne.
Sebastian Trzmiel
Apteka Gemini aptekagemini.pl
Płatność abonamentowa za pozycjonowanie
Niezmienność kosztów
Razem ustalamy, ile kosztują miesięczne działania SEO. Stałe koszty ułatwią ich zabudżetowanie i pozwolą Ci obliczyć zwrot z inwestycji.
Elastyczność w działaniu
W czasie trwania umowy masz możliwość modyfikacji pozycjonowanych fraz kluczowych, jeśli zajdzie taka potrzeba.
Planowanie działań
Stały koszt to możliwość zaplanowania działań pozycjonerskich i realizacji długoterminowej strategii reklamowej.
Precyzyjny dobór fraz kluczowych
Dobieramy zestaw haseł na podstawie liczby miesięcznych wyszukiwań oraz analizy serwisów konkurencyjnych.
Przykładowe koszty pozycjonowania stron internetowych
W zależności od branży, celów czy innych składowych, wycena usługi wykonywana jest indywidualnie. Końcowe koszty SEO mogą się różnić, nawet jeśli dotyczą podobnego serwisu i tematyki.
Poniżej przykładowe cenniki dla usługi, poznaj cenę pozycjonowania stron internetowych w modelu płatności abonamentowej.
-
Cena: 600 – 1200zł – Sklep ze środkami ochrony roślin
Jesteś właścicielem sklepu sprzedającego środki ochrony roślin? Ta branża cechuje się sezonowością. Jeśli masz ograniczony budżet na inwestycje, proponujemy Ci ofertę abonamentową mieszaną, dzięki której w miesiącach poza sezonem płacisz mniej.
W takim modelu współpracy abonament wyniesie np. 600 zł w miesiącach poza sezonem i 1200 zł w pozostałych miesiącach. Działania naszych pozycjonerów zostaną skierowane na frazy, które z jednej strony pozwolą znacznie zwiększyć ruch na Twojej stronie internetowej, a z drugiej bezpośrednio przełożą się na sprzedaż.
Efekt naszej pracy będzie widoczny w ciągu kilku miesięcy. Jeśli zbliża się Twój najlepszy sezon – nie czekaj, skontaktuj się z nami i dowiedz się, co możemy dla Ciebie zrobić.
-
Cena: 1500 zł – Sklep internetowy z okularami
Masz sklep internetowy z okularami i zastanawiasz się, co zrobić, żeby pozyskać nowych klientów?
Zastanów się, na jakich produktach i w jakim okresie zarabiasz najwięcej. Zauważ, że ważna jest liczba produktów, unikalne opisy i dobry, konkurencyjny cennik.
Proponujemy Ci ponad 30 słów kluczowych z podziałem na poszczególne kategorie. Znajduje się w nich kilka ogólnych fraz, ale skupiamy się głównie na long tailach takich jak: „okulary przeciwsłoneczne sklep internetowy”, „okulary przeciwsłoneczne prius”, „okulary przeciwsłoneczne męskie dla kierowców”, „okulary przeciwsłoneczne z polaryzacją” itd. Im więcej precyzyjnych słów kluczowych będziemy pozycjonować, tym szybciej osiągniemy efekt, a tym samym inwestycja w działania reklamowe w Google zacznie przynosić zyski Twojej firmie.
Proponujemy hybrydowy model rozliczania, opłatę stałą, która pozwala nam na zainwestowanie środków już od pierwszego miesiąca współpracy, a także opłatę uzależnioną od efektów, czyli pojawienia się słów kluczowych w TOP10. Maksymalny miesięczny budżet nie przekroczy 1500 zł netto.
-
Cena: 1200 zł – Blog
Prowadzisz własnego bloga lub serwis informacyjny w internecie, chcesz dotrzeć do jak największej grupy potencjalnych czytelników-internautów?
Naszym zadaniem jest takie dopasowanie fraz kluczowych, by odpowiadały one umieszczonym na Twojej stronie artykułom. Istotne jest dla nas, aby dotrzeć do osób zainteresowanych opisywaną przez Ciebie tematyką i pokazać, że to właśnie Twoje treści najlepiej odpowiadają ich potrzebom. Proponujemy Ci pozycjonowanie strony na 4 frazy ogólne, przedstawiające branżę, którą opisujesz, a także 18 fraz szczegółowych tzw. long tail, pozwalających odwołać się do konkretnego artykułu, którym potencjalny klient może być zainteresowany. Łącznie 22 frazy, rozliczane abonamentowo, dopasowane tematycznie do Twoich artykułów. Ta forma płatności pozwala dokonywać zmian w zestawie słów pozycjonowanych w taki sposób, by to, co promujemy, zawsze kierowało klienta na tematykę najbardziej aktualną. Całość inwestycji mieści się w kwocie 1000 zł netto.
-
Cena: 2500 zł – Kancelaria adwokacka
Jeśli prowadzisz kancelarię adwokacką w dużym mieście, na przykład w Warszawie, z pewnością zdajesz sobie sprawę z tego, że Twoja konkurencja jest ogromna.
Najlepszym rozwiązaniem w tej sytuacji będzie wypromowanie Twojej strony w wynikach organicznych wyszukiwarki. Mając na uwadze fakt, że klienci poszukują usług prawnych w różnoraki sposób, wpisując wiele fraz kluczowych, proponujemy rozliczanie w modelu abonamentowym.
W cenie 2500 zł netto zaproponujemy Ci np. 48 fraz kluczowych przy 18-miesięcznej umowie. Przy dłuższej umowie jesteśmy w stanie udzielić dodatkowego rabatu na nasze usługi.
-
Cena: 1700 zł – Inteligentny Dom
Jesteś firmą, która zajmuje się systemami inteligentnych budynków? Mimo olbrzymiej konkurencji działasz na rynku i chcesz rankingować na wyższych pozycjach w Google?
Liczba dobrych i konwertujących fraz jest w tej branży ograniczona, dlatego warto zdecydować się na model abonamentowy, a w nim pozycjonowanie 20 fraz, które wspólnie z Doradcą uznaliście za najlepsze.
Budżet miesięczny to 1700 zł netto miesięcznie. Gwarantujemy, że przy dobrze wykonanej usłudze inwestycja na pewno się opłaci.
-
Cena: 1800 zł – Catering Dietetyczny
Catering dietetyczny to niezwykle popularna usługa. W związku z tym konkurencja w każdym mieście jest duża. Nasz klient dopiero zaczyna swoją przygodę w internecie. Jego celem był wzrost liczby klientów.
Zdecydowaliśmy się na rozwiązanie abonamentowe, w którym zaproponowaliśmy zarówno frazy bardziej ogólne (tutaj efekty pojawią się w dłuższej perspektywie czasu), jak i frazy bardziej doprecyzowane, które w krótkim czasie przełożą się na wzrost liczby klientów. Skupiliśmy się na ogólnym wzroście widoczności serwisu, biorąc pod uwagę frazy najbardziej konkurencyjne.
Dzięki pozycjonowaniu szerokiemu, na łączną liczbę 50 fraz, pierwsze efekty w postaci znacznego wzrostu ruchu na stronie uzyskaliśmy bardzo szybko (ok. 2 m-c).
Część klientów w dużych miejscowościach, takich jak np. Warszawa, doprecyzowuje wpisywaną w wyszukiwarce frazę/usługę o konkretną dzielnicę, dlatego zaproponowaliśmy szereg fraz z takim dopiskiem. Koszt całkowity takiego pakietu to 1800 zł miesięcznie.
-
Cena: 1250 zł – Domy ekologiczne, pasywne
Wraz ze wzrostem liczby potencjalnych klientów mogących pozwolić sobie na budowę wymarzonego domu, rośnie również świadomość nowoczesnych rozwiązań architektonicznych. Jednocześnie konkurencja na rynku domów ekologicznych, energooszczędnych czy pasywnych jest coraz silniejsza.
Jeśli chcesz trafić ze swoją ofertą do szerokiego grona odbiorców, polecamy Ci współpracę w rozliczeniu abonamentowym. To ekonomiczne rozwiązanie pozwoli nam na podjęcie niezbędnych działań już od początku współpracy. Będziemy promować szeroki zakres słów kluczowych, obejmując zarówno te bardziej specyficzne, jak i ogólne – o zdecydowanie większej konkurencyjności, tak aby wyjść naprzeciw użytkownikom, aktywnie poszukującym usług, które oferujesz.
Koszt całkowity takiego pakietu to 1250 zł miesięcznie.
-
Cena: 690 zł – Jubiler lokalnie
Ze względu na silną konkurencję w postaci dużych brandów ogólnopolskich oraz agregatorów w internecie, promowanie lokalne jest idealnym rozwiązaniem dla właścicieli mniejszych firm.
Często potencjalni klienci, podejmując decyzje zakupu np. obrączki, nowego zegarka lub innego tego typu produktów, chcą fizyczne zapoznać się z towarem.
Dla jednego z naszych klientów, salonu jubilerskiego w Tychach, przygotowaliśmy zestaw słów kluczowych. Zaproponowane frazy charakteryzują się dość wysoką wyszukiwalnością, a co za tym idzie sporym zainteresowaniem wśród użytkowników internetu.
Dodatkowo zaproponowaliśmy klientowi szereg fraz usługowych, które uzupełniają jego ofertę. Kolejnym krokiem przy pozycjonowaniu było dobranie kolejnych nośników fraz na nowe lokalizacje w okolicy.
Jeśli Ty także prowadzisz salon z biżuterią, stworzymy dla Ciebie dedykowaną ofertę, której maksymalny budżet nie przekroczy 690 zł.
-
Cena: 800 zł – Sklep medyczny lokalnie
Jednym z obszarów naszego życia, o który szczególnie dbamy, jest zdrowie. Jeśli zdarzy nam się nieszczęśliwy wypadek, na przykład złamiemy nogę, niezbędny sprzęt wspierający naszą rehabilitację, możemy znaleźć w internecie. Wyszukiwarka Google pomoże nam, chociażby w znalezieniu wypożyczalni sprzętu medycznego, gdzie zaopatrzymy się w kule do chodzenia, wózek inwalidzki, ortezę czy wodoodporny gips, które nie są dostępne w standardzie usług medycznych.
Wysoka pozycja w wyszukiwarce na frazy związane ze sklepem medycznym oraz wypożyczalnią sprzętu medycznego przekłada się na wzrost liczby zamówień i klientów. W przypadku tej branży najlepiej sprawdza się pozycjonowanie lokalne – uwzględniające nasze miasto lub nawet dzielnicę – np. „wypożyczalnia sprzętu rehabilitacyjnego gdańsk”. Możemy też sięgnąć po bardziej ogólne frazy jak: “sklep medyczny gdańsk” lub „sklep ortopedyczny gdańsk”.
Taka strategia zapewnia wzrost widoczności w stosunkowo krótkim czasie oraz sprawia, że żaden klient nie przeoczy Twojej firmy w wyszukiwarce. W tym modelu współpracy abonament wyniesie 800 zł.
-
Cena: 650 zł – Agencja reklamowa
Do agencji reklamowej, która posiada w swojej ofercie druk wielkoformatowy czy reklamę banerową, najczęściej zgłaszają się świadomi klienci, szukający pomocy w reklamowaniu swojego biznesu.
Jeśli prowadzisz agencję reklamową, najlepszym dla Ciebie rozwiązaniem będzie pozycjonowanie lokalne i abonamentowy model rozliczania, który pozwala na kompleksowe działania od początku trwania współpracy.
Koszt całkowity takiego pakietu to 650 zł miesięcznie. Daj się odnaleźć w sieci!
-
Cena: 700 zł- Firma sprzątająca
Działając w branży sprzątającej, na pewno wiesz, jak bardzo jest konkurencyjna. Jeśli zależy Ci na tym, aby Twoja firma znalazła się w TOP10 wyszukiwań – powierz jej promocję specjalistom.
Proponujemy Ci pozycjonowanie lokalne oparte o hybrydowy model rozliczeń, na który składa się stały abonament i opłata za efekt – płacisz tylko wówczas, gdy strona znajdzie się w TOP10!
Dodatkowo, w tym modelu rozliczenia, możesz po jakimś czasie zmienić frazy, na które się pozycjonujesz. Jeśli uznasz, że czas rozszerzyć działalność albo otworzysz filię firmy w innym mieście – dopasujemy dla Ciebie nowe, silne frazy.
Nasza propozycja to: rozliczenie za efekt 400 zł + opłata stała 300 zł. Całość budżetu nie przekroczy 700 zł. Dajemy na to gwarancję!
Opinie naszych klientów, których pozycjonujemy
W ramach prowadzonej kampanii, agencja rozpoczęła pozycjonowanie wybranych, najbardziej prestiżowych w swojej kategorii fraz kluczowych.
Podjęte działania zaowocowały nie tylko czołowymi, ale stabilnymi pozycjami naszej strony internetowej w wyświetlanych wynikach wyszukiwania (pozycje 1-3).
Andrzej Meliński
Meliński Minuth melinski-minuth.com.pl
Pozycjonowanie i odpowiednie prowadzenie strony internetowej dało nam wielu nowych klientów, którzy bez problemu odnajdują nas w wyszukiwarce google.
Z czystym sumieniem jesteśmy w stanie polecić tę firmę jako godną zaufania i dobrego partnera w biznesie.
Artur Obolewicz
CNT e-cnt.eu
Pracownicy Grupy TENSE są osobami niezwykle kreatywnymi, ich sugestie oraz skuteczna praca skutkuje wysoką pozycją naszej firmy w wyszukiwarkach internetowych.
Dziękujemy za owocną współpracę.
Sławomir Kasprzak
Pościel Rodzinie poscielrodzinie.pl
W ramach procesu pozycjonowania otrzymujesz
Optymalizacja
- Kompleksowa analiza SEO
- Weryfikacja treści
- Sprawdzenie kodu strony
- Wdrożenie zmian pod kątem wytycznych dla Webmasterów
- Dodanie lub zamiana contentu
Link building
- Analiza profilu linkowego domeny
- Ustalenie optymalnej strategii budowy sieci linków
- Sukcesywne linkowanie domeny ze zdywersyfikowanych źródeł
- Monitoring i bieżąca zmiana przyjętej strategii
- Zdiagnozowanie oraz usuwanie ewentualnych filtrów (tworzenie Disavow)
Monitoring
- Codzienny monitoring fraz kluczowych
- Zainstalowanie Google Search Console
- Codzienny monitoring ciągłości funkcjonowania strony
- Bieżące informowanie o wszelkich przerwach w dostępie do witryny
- Analiza zmian algorytmów wyszukiwarki
Raportowanie
- Bieżący dostęp do monitoringu dla Klienta
- Comiesięczne zestawienie pozycji wraz z kosztorysem
- Instalacja Google Analytics
- Stały kontakt Opiekuna SEO oraz Doradcy Klienta
- Cykliczne informowanie o realizowanej strategii
Od czego zależy cena pozycjonowania stron?
W porównaniu z reklamą w innych mediach, czy też linkami sponsorowanymi, pozycjonowanie jest tańsze i ma zdecydowanie najlepszy współczynnik konwersji.
Skuteczne pozycjonowanie wymaga wielomiesięcznej pracy nad poszczególnymi elementami, które przyniosą efekt w postaci mocnych, stabilnych pozycji w dłuższej, wieloletniej perspektywie czasowej.
Pozycjonowanie stron internetowych, czyli SEO (Search Engine Optimization) polega na działaniach w dwóch obszarach:
On-Site – optymalizacja strony internetowej
- analiza i kompleksowa optymalizacja treści,
- dobór słów kluczowych,
- dopasowanie nagłówków, meta tagów title oraz description,
- optymalizacja struktury linków wewnętrznych serwisu oraz elementów kodu źródłowego,
- działania z zakresu poprawnego dostępu robotów wyszukiwarek do strony.
Off-Site – działania poza stroną internetową
- analiza działań konkurencji
- analiza profilu linkowego Twojej domeny
- pozyskiwanie linków do Twojej domeny (link building),
- konfigurację narzędzi Google (Google Analytics, Google Search Console).
Więcej informacji
Potrzebujesz dodatkowych informacji? Zapoznaj się z opisem usługi pozycjonowania stron. Wyjaśniamy czym jest SEO i jakie działania są prowadzone w ramach usługi pozycjonowania.
Skontaktuj się z nami, a bezpłatnie przygotujemy dla Ciebie kompleksową ofertę wraz z cennikiem na pozycjonowanie strony www i wypromujemy Twoją firmę!
Najczęściej zadawane pytania
Zebraliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez naszych Klientów. W przypadku braku odpowiedzi – skontaktuj się z nami.
Odpowiemy na wszystkie pytania, dotyczące wyceny i kosztów pozycjonowania (SEO), oraz pozostałych usług content marketingu i kampanii reklamowych PPC.
-
Jaki model rozliczenia wybrać?
Oferujemy model rozliczenia w postaci abonamentu oraz hybrydowy – stała część wynagrodzenia wraz z opłatą za wypracowane efekty (m.in. ruch, pozycje, konwersje).
To, który będzie dla Ciebie korzystniejszy, zależy m.in. od branży, w jakiej działasz i celów, jakie chcesz osiągnąć. Skontaktuj się z nami przez formularz wyceny i wspólnie ustalimy, które model wybrać.
-
Ile kosztuje wdrożenie optymalizacji SEO?
W ramach usługi SEO wdrażamy optymalizację bezpłatnie.
Wyjątkiem od tej reguły mogą być przypadki, gdy nie posiadamy pełnych danych dostępowych do strony albo witryna powstała z użyciem autorskich rozwiązań i ze względu bezpieczeństwa zmiany może na niej wdrażać jedynie dedykowany webmaster.
-
Czy niska cena za pozycjonowanie strony ma sens?
Pozycjonowanie w niskim budżecie może być opłacalne długoterminowo. Budując krok po kroku widoczność w sieci, możemy ograniczyć miesięczne wydatki na SEO.
Jednak prowadzenie działań związanych ze skutecznym pozycjonowaniem strony w niskim budżecie wiąże się zwykle z wydłużeniem czasu do uzyskania pierwszych efektów. Z racji niskiej ceny, prace będą musiały być rozłożone w czasie. Przy niskich budżetach wskazane są umowy długoterminowe – zwykle na 12 lub więcej miesięcy.
Źródło tekstu: https://www.grupatense.pl/cennik/