
Uzupełnij swoją wiedzę o custom publishing
Custom publishing związany jest z wydawaniem różnego typu marketingowych publikacji papierowych. Custom publishing jest związany z całościowym podejściem do projektów wydawnictw. Zwykle związane jest to z zaprojektowaniem ulotek, czy nawet całych książek od samego początku, ale częstokroć firmy decydują się na kontynuację już rozpoczętych zleceń lub też bazowania na makiecie przygotowanej przez klienta.
Custom publishing konkretniej
Agencje wydawnicze, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, public relations, wydawniczej oraz redakcyjnej. Do publikacji tego typu zalicza się:
- tradycyjne magazyny papierowe,
- newslettery,
- magazyny internetowe (e-ziny),
- katalogi,
- publikacje książkowe,
Custom publishing – cele
Cele custom publishingu związane są z marketingiem, public relations firmy oraz ogólnopojętym zwiększaniem przewagi konkurencyjnej:
- zwiększenie ilości klientów,
- budowanie lojalności,
- wzmacnianie wizerunku firmy,
- efektywna komunikacji wewnętrznej z pracownikami lub innymi grupami interesu służącej: informowaniu, motywowaniu, integrowaniu, edukowaniu oraz budowaniu kultury firmowej.
Nasza lokalizacja:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]