Fundamenty biznesu

  • Robienie zakupów
  • Kosztowności
  • Ochrona zdrowia
  • Home
  • Reklama i marketing
  • Raport danych pozafinansowych – standard, którego warto przestrzegać

Raport danych pozafinansowych – standard, którego warto przestrzegać

raport danych pozafinansowych

Raporty danych pozafinansowych są coraz chętniej tworzone przez różne przedsiębiorstwa. Na ich opracowanie najczęściej stawiają wiodące marki – państwowe kompanie lub światowe holdingi, lecz docenia się je też w trochę mniejszych spółkach. Najpopularniejszym rodzajem raportu danych pozafinansowych jest CSR, czyli raport odpowiedzialności społecznej. Z informacji, jakie w nim znajdziemy możemy wyczytać przykładowo jak rozkładają się proporcje płci w zarządzie, jak ważna jest dla firmy ekologia oraz w które akcje charytatywne się angażuje. Dlaczego jednak warto przygotować raport danych pozafinansowych? O jakich rzeczach nie zapominać przy jego publikacji, by dał oczekiwane rezultaty?

Zyski z przygotowania raportu danych pozafinansowych

Na raport danych pozafinansowych warto postawić przede wszystkim ze względu na wizerunek firmy. Publikując raport CSR kreujemy wizerunek firmy odpowiedzialnej, a to rzutuje zarówno na wzrost liczby kontrahentów, jak i brak problemów z przyznaniem późniejszych pożyczek. Raport danych pozafinansowych poza tym pozwala na stworzenie związków z lokalnymi społecznościami i władzami, co będzie bardzo ważne dla wszystkich przedsiębiorstw – tak lokalnych przedsiębiorstw, jak i ogólnoświatowych korporacji.

Wydanie raportu danych pozafinansowych

Stworzenie raportu danych pozafinansowych da oczekiwane efekty jedynie wówczas, kiedy jego dane opublikujemy w atrakcyjnej dla odbiorców formie. Z tego względu po opracowaniu danych, warto powierzyć złożenie raportu sprawdzonej firmie graficznej. Tym sposobem ewentualni klienci łatwo wyszukają wszystkie dane, co w ogromnej mierze wpływa na ich zdanie o marce. Nie zapominajmy również, iż raport danych pozafinansowych będzie elementem strategii kształtowania image’u marki – powinien więc być podobny do publikowanych przez nią pozycji promocyjnych.

Nasza lokalizacja:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]

Sprawdź także

  • Twoja firma w internecie – jak znaleźć dobrą agencję SEO?
  • Gazeta firmowa to wymierne korzyści
  • Popraw widoczność strony internetowej. O optymalizacji
  • Specjalista Google radzi, jak rozpoznać dobrą agencję SEO
  • Brand marketing – na czym polega i kiedy warto go stosować?

Ostatnie wpisy

  • Gotowe szalunki – dlaczego warto się na nie zdecydować?
  • Catering dla firm – dowiedz się dlaczego warto go zamówić?
  • Chrupkie i zdrowe przekąski – o popularnych domowych kiszonkach
  • Malarstwo komputerowe – jak je opanować?
  • Nadajnik optyczny – ważny element sieci

Kategorie

  • Architektura ogrodowa
  • Automatyka dla przemysłu
  • Baza porad
  • Bezpieczeństwo i ochrona
  • Branża meblarska
  • Finanse i rachunkowość
  • Hobby
  • Hobby i rekreacja
  • IT
  • Kosztowności
  • Kształcenie
  • Ochrona zdrowia
  • Podróże i turystyka
  • Prawo i wymiar sprawiedliwości
  • Reklama i marketing
  • Robienie zakupów
  • Strony internetowe
  • Technologie
  • Tematyka motoryzacyjna
  • Tematyka żywnościowa
  • Uroda
  • Usługi
  • Usługi budowlane
  • Usługi transportu i spedycji
  • Wentylacja i ciepłownictwo
  • Wyposażenie wnętrz
Copyright 2018. All rights reserved |