
Pawilony są pomocne w każdym przedsiębiorstwie zajmującym się handlem. Stanowią uzupełnienie sklepu stacjonarnego lub też mogą być głównym punktem sprzedaży. Wyjątkowo dobrze sprawdzają się podczas targów i podobnych wydarzeń, a prócz tego, dzięki szybkiemu montażowi i mobilności, stosuje się je np. do prowadzenia sprzedaży w miejscowościach letniskowych lub na sezonowych wyprzedażach. Aby pawilon handlowy dobrze wypełniał swoje zadania, powinien być właściwie dopasowany do potrzeb użytkownika. Na co zatem zwracać uwagę przy jego doborze?
Pawilon handlowy – jak dobrać?
Producenci sprzedają rozmaite typy przenośnych pawilonów handlowych. Każdy z nich zalicza się do jednej z 2 grup – pawilonów namiotowych lub ze sztywnymi ścianami. Te ostatnie mogą być wykonane na przykład z płyty obornickiej albo drewna. Charakteryzują się względnie szybkim montażem, jednakże ich mobilność jest o wiele mniejsza niż pawilonów namiotowych. Są także od nich zdecydowanie droższe, przez co rekomendowane są raczej do punktów stacjonarnych. Ponadto, mogą pełnić funkcję kiosków, portierni lub kas biletowych.
Pawilon namiot – dlaczego warto go posiadać?
Jeżeli pawilon handlowy ma być często przenoszony lub najważniejsza jest dla nas cena, najodpowiedniejszą opcją będzie pawilon namiot. W przeciwieństwie do popularnej opinii, tego typu konstrukcje cechuje spora wytrzymałość, będąca rezultatem zastosowania do ich produkcji najwyższej jakości surowców. Zarówno rury, z których wyprodukowane są szkielety, jak i powłoki, są odporne na uszkodzenia mechaniczne i trudne warunki atmosferyczne. To powoduje, że namiotowy pawilon handlowy, jeśli będzie odpowiednio konserwowany, posłuży kilkanaście lat – również przy częstym użytkowaniu.