Fundamenty biznesu

  • Robienie zakupów
  • Kosztowności
  • Ochrona zdrowia
  • Home
  • Usługi
  • Krótko o pozycjonowaniu

Krótko o pozycjonowaniu

Pozycjonowanie stron Kraków - usługa dostosowana do Twoich potrzeb

Funkcjonują trzy kluczowe sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie lokalne.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe odgrywa specjalną rolę przed cyklicznymi albo jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Dzień Matki, Światowe Dni Młodzieży lub Święto Pracy. Ten wariant pozycjonowania będzie bardzo skuteczny, jeżeli popularna w konkretnym okresie fraza zostanie znaleziona i wykorzystana odpowiednio wcześnie. Na ogół pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w sektorze gastronomii i turystyki. W większości wypadków trzeba zacząć je na dwa-trzy miesiące przed interesującym nas wydarzeniem, ażeby Google zdążyło zaindeksować nową bądź zmienioną treść strony internetowej.

Pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail)

Następny typ pozycjonowania to dobre i przetestowane rozwiązanie dla osób dysponujących niskim budżetem na reklamę. Dzięki odpowiedniemu doborowi fraz, nie tylko uda się wejść w niszę związaną z wybraną branżą, ale też koszty reklamy w Google Ads mocno się zredukują. Pozycjonowanie Long Tail oznacza też znacznie niższą konkurencję. Kluczowe jest także to, że coraz popularniejsza jest tendencja do wprowadzania specyficznych zapytań w wyszukiwarkach.
Frazy pozycjonowania Long Tail to na przykład:
– golarka Eldom MT500 srebrna,
– smartfon Huawei P20 niebieski,
– obuwie Nike Revolution czarne sklep online.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niezwykle ważne szczególnie dla sklepów internetowych. Z wykorzystaniem tego typu fraz, sklepy posiadające w swojej ofercie nader obszerny asortyment towarów mogą efektywniej zdobywać wysokie pozycje w Google.

Pozycjonowanie Lokalne

W pozycjonowaniu tego rodzaju istotne jest dołączenie do frazy nazwy wybranej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym bierze się pod uwagę przede wszystkim:
– kraj (np. “hostele Polska”)
– miejscowość (“klub fitness Kraków”)
– dzielnicę (“sklep RTV Żoliborz”)
Pozycjonowanie lokalne doskonale sprawdzi się w stosunku do podmiotów lokalnych, które kierują swoje produkty tylko do klientów przebywających w danym regionie. Taka strategia pozycjonowania jest wykorzystywana także wtedy, gdy przedsiębiorstwo ma mały budżet na reklamę i nie może walczyć o pozycje na słowa kluczowe bez dopasowania lokalnego, np. zamiast “nauka gry na pianinie“, to “nauka gry na pianinie Kraków”.

Nasza lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]

Sprawdź także

  • Co zrobi Twojej stronie filtr od Google
  • Profesjonalnie wykonana gazeta firmowa
  • Sprzątanie piwnic – pozbądź się zalegających śmieci
  • Tajniki SEO – nienaturalne linki przychodzące
  • Czym wyróżnia się tłumaczenie symultaniczne?

Ostatnie wpisy

  • Gotowe szalunki – dlaczego warto się na nie zdecydować?
  • Catering dla firm – dowiedz się dlaczego warto go zamówić?
  • Chrupkie i zdrowe przekąski – o popularnych domowych kiszonkach
  • Malarstwo komputerowe – jak je opanować?
  • Nadajnik optyczny – ważny element sieci

Kategorie

  • Architektura ogrodowa
  • Automatyka dla przemysłu
  • Baza porad
  • Bezpieczeństwo i ochrona
  • Branża meblarska
  • Finanse i rachunkowość
  • Hobby
  • Hobby i rekreacja
  • IT
  • Kosztowności
  • Kształcenie
  • Ochrona zdrowia
  • Podróże i turystyka
  • Prawo i wymiar sprawiedliwości
  • Reklama i marketing
  • Robienie zakupów
  • Strony internetowe
  • Technologie
  • Tematyka motoryzacyjna
  • Tematyka żywnościowa
  • Uroda
  • Usługi
  • Usługi budowlane
  • Usługi transportu i spedycji
  • Wentylacja i ciepłownictwo
  • Wyposażenie wnętrz
Copyright 2018. All rights reserved |