
Jeżeli szukasz odpowiedzi na pytanie jak rozpoznać dobrą agencję SEO, kliknij w to miejsce.
Jeśli masz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, by była ona widoczna wysoko w rezultatach wyszukiwania. Wiadomo wszak, że dziś widoczność w internecie jest jednym z warunków sukcesu, bo to właśnie tu wielu klientów po raz pierwszy przeczyta o twojej działalności. Jak zatem znaleźć solidną agencję SEO? Polecamy posłuchać sugestii ekspertów.
Jak zatrudnić rzetelną agencję SEO? Google zamieściło o tym instruktaż
Nie można negować, że cały sektor SEO, to znaczy działań mających na celu optymalizację stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i cały czas rozkwita praktycznie wyłącznie za dzięki Google. Pomimo występowania innych alternatyw, jak przykładowo Rambler, Baidu czy DuckDuckGo, w dalszym ciągu najistotniejsze są pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto stara się zaistnieć w internecie, powinien spróbować powalczyć o swoje miejsce na pierwszej stronie w Google. W przypadku usług, w których konkurencja jest silna, najczęściej jest to niemożliwe bez konsultacji ze specjalistami z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których pojęcie SEO jest nowością, i nakręciło krótki instruktaż, jak znaleźć solidną agencję SEO.
Najistotniejsze cechy dobrej firmy SEO
Pracownica Google z przeszło dziesięcioletnim stażem w prosty sposób objaśnia, jak rozpoznać solidną agencję SEO, wymieniając wśród kluczowych cech między innymi:
- rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od drobiazgowego audytu strony,
- zdolność estymacji budżetu oraz czasu potrzebnego do wykonania zakładanych wdrożenia,
- zagwarantowanie stronie wsparcia technicznego i praca nad podniesieniem jej użyteczności,
- nieustanna kontrola kondycji strony i regularną analizę jej statystyk,
- zagwarantowanie witrynie opieki technicznej oraz praca nad poprawą jej użyteczności,
- dbałość o ogólną widoczność strony www, a nie jedynie zdobywanie pozycji w wyszukiwarce na określone słowa kluczowe.
Pracownica firmy Google zaznacza też, iż dobra agencja SEO w żadnym wypadku nie obieca znakomitych rezultatów z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony internetowej jest procesem długotrwałym, w wielu przypadkach dającym pierwsze efekty zazwyczaj po kilku miesiącach pracy.