
Pozycjonowanie to szereg działań ,które dążą do poprawienia widoczności stron w bezpłatnych (organicznych wynikach wyszukiwania. Im wyżej strona wyświetla się w wynikach wyszukiwania, tym więcej odwiedzin na witrynie, co w rezultacie powinno prowadzić do zwiększenia przychodów firmy. Kolejną zaletą tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności brandu, usługi albo produktu.
Google ocenia wszystkie witryny www w oparciu o w przybliżeniu 200 różnorodnych faktorów. Rezultat tej diagnozy przesądza o tym, na którym miejscu strona czy jej podstrona pokaże się w wynikach wyszukiwania na konkretne słowo kluczowe. Za niezmiernie ważne czynniki rankingowe eksperci do spraw SEO uważają między innymi linkowanie (zewnętrzne oraz wewnętrzne), jakość contentu, a także PageSpeed.
Wstukując w przeglądarkę Google jakiekolwiek słowo, użytkownikowi ukazuje się wykaz stron, których zawartość została uznana za najbardziej dopasowaną do szukanego zapytania. Które strony pojawią się w rezultatach wyszukiwania wyżej niż pozostałe? W głównej mierze te, których treść jest odpowiednio wypełniona właściwymi słowami kluczowymi. a zarazem bardzo rozbudowana. Na pozycje nie bez wpływu jest również poprawnie wykonane kodowanie, prędkość ładowania się witryny (nie tylko w wersji na desktop, ale i urządzeniach przenośnych), a także ilość portali internetowych zamieszczających linki do naszej strony.
Czy opłaca się zlecić pozycjonowanie i optymalizację sklepu lub strony internetowej zewnętrznemu podmiotowi?
Google cyklicznie usprawnia algorytm, w związku z tym warto przekazać pozycjonowanie stron i sklepów www profesjonalistom. Właściwym wyborem jest agencja SEO mająca długoletnie doświadczenie w tym obszarze. W takich agencjach zatrudnionych jest wielu ekspertów nie tylko od optymalizacji, ale też tworzenia stron oraz marketingu internetowego. Pozostawiając pozycjonowanie agencji zewnętrznej zaoszczędzone czas i środki można zaprząc w inne działania, które także rozwiną firmę.
Do kogo adresowana jest oferta pozycjonowania stron oraz sklepów www?
Pozycjonowanie to w głównej mierze oferta skierowana do zarządców stron internetowych, które służą do prezentacji i sprzedaży produktów lub usług firmy. Decydując się jakąkolwiek działalność nieroztropnie jest w XXI w. nie założyć własnej strony firmowej lub ją utworzyć, ale zaniechać jej pozycjonowanie. Biznes to nieustanna rywalizacja o dotarcie do nowych klientów. Według badań prawie 97% osób poszukuje online opinii o lokalnych firmach, co jasno wskazuje do jak dużej grupy odbiorców można tą metodą dotrzeć. A pojawienie się adresu sklepu czy strony w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania ogromnie zwiększa prawdopodobieństwo, że konsument wybierze nasze usługi.
Nasza lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]