
Spacery wirtualne, które rozpowszechniły się wraz z udostępnieniem usługi Google Street View, zyskują coraz bardziej na popularności, co powoduje, iż znajdują zastosowanie w reklamie firm. Pozwalają w dostępny sposób pokazać siedzibę firmy bądź nieruchomość, która jest ważna w naszym biznesie. Jest to ciekawy element, który warto dodać w wizytówce Google Moja Firma. Dużo podmiotów nie do końca jednak wie, jak działa wirtualny spacer w Google Moja Firma, jak go tworzy oraz co zyskamy publikując go w wizytówce GMF.
Wirtualny spacer 3D – zwiększ konkurencyjność swojej firmy
Wirtualny spacer w Google Moja Firma to scalone ze sobą fotografie, które tworzą realistyczny model naszego biura. Możemy w nim zaglądać w rozmaite części pomieszczeń i przechodzić do sąsiednich lokalizacji nieruchomości, w której się znajdujemy. Wirtualny spacer to zatem możliwość odwiedzenia wnętrza budynku i swobodnego poruszanie się w jego granicach. Wirtualne spacery można dodawać obok fotografii w wizytówce Google Moja Firma. Spacer taki będzie widoczny dla użytkowników, którzy przeglądają Google Maps w poszukiwaniu usług w naszej lokalizacji. Spacer 360 stopni w wizytówce Google Moja Firma ma formę zdjęcia, a po kliknięciu na ten element kierujemy się do dedykowanej witryny, gdzie rozpoczynamy wycieczkę po danym budynku. Spacer jest przesyłany na serwery Google, więc nie musimy martwić się o jego obsługę techniczną czy związane z tym opłaty. Możemy go natomiast prezentować klientom na stronie internetowej naszej firmy.
Czy warto aktywować wirtualny spacer 3D??
Wirtualny spacer w Google Moja Firma warto dodać do wizytówki z kilku względów. Najistotniejszy z nich to kreacja profesjonalnego wizerunku firmy oraz pokazanie klientom atutów naszej działalności. To spowoduje, że dużo chętniej wybiorą nas z ofert konkurencyjnych marek, a także będą mieć do nas większe zaufanie. Jeśli w wizytówce Google i na naszej stronie internetowej opublikujemy wirtualny spacer i zdjęcia wysokiej jakości, wyszukiwarka Google sama oceni nas lepiej i będzie wyróżniać nas częściej od konkurencji nie posiadającej spacery 360 stopni. Umieszczenie wirtualnego spaceru w Google Moja Firma jest również niezwykle proste. Na rynku działa wielu zawodowych fotografów, którzy w przystępnej cenie i – co równie istotne – bardzo szybko wykonają taki spacer i wgrają go do naszej wizytówki.
Wirtualny spacer w Mapach Google sprawdzi się w wielu branżach. Na pewno będzie to sektor turystyczno-hotelarski, w której możemy go użyć, by pochwalić się najlepszymi apartamentami do wynajęcia. Możemy także pokazać tą metodą swoje biuro czy miejsce, gdzie pracujemy, jak salon piękności czy lokal gastronomiczny. Wirtualny spacer okaże się pomocny także wtedy, gdy zamierzamy zatrudnić nowych pracowników, by przekonać ich do zgłoszenia się na rekrutację do naszej firmy.
Nasza lokalizacja:
Daniel Myhal
Rekomendowany Fotograf Google
Mob.: +48 510 750 291
E-mail:
[email protected]